فرمانده انتظامی شهرستان راورگفت:فردی كه 850 میلیون ریال از دو قالیباف راوری كلاهبرداری كرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،٬سرهنگ هادی میرزایی گفت: در پی شكایت دو نفر مبنی بر كلاهبرداری فردی كه از طریق شبكه های اجتماعی در زمینه خرید و فروش قالی ، محصولات كشاورزی و... فعالیت می كرد موضوع در دستور كار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد كلاهبردار پس از تبلیغات گسترده در یكی از شبكه های اجتماعی و دادن قیمت مناسب به خریداران ، بنا به درخواست فروشندگان قالی دست بافت به همراه 2 نفر از هم دستانش وارد شهر راور می شود.

وی خاطرنشان کرد:افراد مذكور در روز تعطیل با حضور در منزل فروشندگان كه در زمینه بافت قالی فعالیت می كردند، اقدام به خرید دو تخته قالی به ارزش 90میلیون از یك قالیباف و همچنین دو تخته قالی نفیس دیگر به ارزش 760 میلیون ریال از فرد دیگری كرده و در قبال آن چكی به تاریخ دو روز بعد ارائه دادند.

وی تصریح کرد: شاكیان پس از مراجعه به بانك برای وصول پول دریافتند كه چك ارائه شده، مربوط به شخصی متوفی می باشد كه به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به تلاش پلیس در شناسایی متهمان خاطر نشان كرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی فرد مورد نظر را در شهر كرمان شناسایی و دستگیر كردند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در این زمینه پرونده تشكیل و متهم جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار