فرمانده انتظامي رفسنجان از دستگيری فردی که با رمالی و دعانويسی اقدام به فريب مردم شهرستان مي‌کرد ، خبر داد.

رمال فریبنده دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نصرالله عباسي گفت: با تكميل تحقيقات به‌دست‌آمده، اقدامات ويژه پليسي جهت دستگيري متهم آغاز و با شناسايي محل‌هاي اختفاء وي، سرانجام متهم در حال دعانويسي دستگير و در تحقيقات انجام‌گرفته به کلاهبرداري از شهروندان به بهانه دعانويسي و رمالي با شگردهاي مختلف اعتراف كرد.
 
سرهنگ عباسي افزود: اين کلاهبردار پس از شناسايي سوژه‌هاي خود و بررسي و تحقيق در مورد زندگي آن‌ها از افراد محل و همسايگان، با در اختيار داشتن اطلاعات فردي از سوژه‌ها، اقدام به تجويز دعا و سوءاستفاده از باورهاي ديني مردم مي‌کرد. 

وي خاطرنشان کرد: در بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي کتاب به زبان عربي و فارسي و تعدادي دعا کپي شده ،پوست وموي حيوانات کشف شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان در پايان با اشاره به اينكه اين متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد خاطرنشان كرد: افراد کلاهبردار با دادن وعده ازدواج، تأمين شغل، حل مشكلات، و .. .قصد کلاهبرداري رادارند كه شهروندان بايد با هوشياري پس از اطمينان از نيت پليد طرف مقابل، مراتب را سريع به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، رمال ، رفسنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار