طرح تکاپو با هدف رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاپور رستمی معاون گردشگری و امور زیارتی استاندار فارس در جلسه کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بیان کرد: طرح توسعه اشتغال و کسب و کار پایدار که به اصطلاح طرح تکاپو نامیده می شود، با همکاری وزارت کار و سازمان توسعه ای یونید، با هدف رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال و  تمرکز بر مشاغل خرد و کوچک با توجه به مزیت های هر استان به اشتغال پایدار بر اساس اولویت های هر منطقه می پردازد.

رستمی افزود: ظرفیت استان فارس در زمینه گردشگری بسیار بالاست که تهیه اطلس باستان شناسی و استفاده از امکانات و ابزارهای در دسترس دستگاه های اجرایی بسیار کارآمد است لذا استفاده از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ظرفیت سازمان تشکل های مردم نهاد (NGO) در جهت مطلوبیت و مدیریت مناسب این طرح تاثیر گذار است.

معاون گردشگری و امور زیارتی استاندار فارس ادامه داد: به منظور توسعه مطلوب گردشگری، همکاری بین همه دستگاه های اجرایی توسعه می یابد چراکه تنها راه حل مشکلات جامعه صنعت گردشگری است.

رستمی با بیان اینکه گردهمایی ۴۵راهنمای گردشگری کشور در شیراز با حضور ۳۰۰ راهنما در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن در شیراز برگزار می شود، افزود: جایگاه  گردشگری فارس در سطح بین المللی با برگزاری این همایش در فارس ارتقا می یابد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.