مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از عقد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: هدف از عقد این تفاهم نامه تاسیس، راه اندازی و بهره برداری از مرکز رشد بین المللی فنی مهندسی، صنایع دستی، گردشگری و مرمت فارس است.
وی افزود: این تفاهم نامه در 8 ماده و با موضوع های تعهدات اداره کل میراث فرهنگی فارس، تعهدات دانشگاه فنی و حرفه ای استان، روش های اجرای تفاهم نامه و موارد حل و اختلاف به تصویب رسید .
امیری ادامه داد: همکاری مشترک در راه اندازی، استقرار و توسعه کسب و کار و کار آفرینی در حوزه صنایع دستی، گردشگری و مرمت، پشتیبانی فنی و اطلاعاتی از پایان نامه های تحصیلی دانشجویان و ارائه خدمات مشاوره ای در جهت جمع آوری اطلاعات از اداره کل میراث فرهنگی فارس، تامین منابع حمایتی عمده ( حمایت مالی و معنوی ) از سوی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و معرفی مرکز رشد در مجامع مرتبط با خود، جذب و به کارگیری پرسنل بخش صنایع دستی ، گردشگری و مرمت با هماهنگی طرفین از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار