تیم والیبال گنبد کاووس در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرعامل باشگاه هاوش گنبدکاووس گفت: متاسفانه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با رای جانبدارانه برای دیدار نیمه تمام هاوش برابر شهرداری تبریز، به نوعی به هواداران و ‌پایتخت والیبال ایران توهین کرده و رای به برتری تیم تبریزی داد.

مهدی محمدی افزود: این کمیته بدون توجه به  عملکرد ناظر ضعیف خود در اداره بازی و سیاه نمایی ‌بازیکن تیم تبریزی سرپوش ‌گذاشته است.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی برای حرکات ناشایست بازیکنان آن تیم و ناظر ضعیف خود هیچ تنبیهی درنظر نگرفته است.

مدیرعامل هاوش گنبدکاووس افزود: با توجه به اینکه عزت و احترام والیبال گنبدکاووس و هواداران آن برای ما از همه چیز مهم‌تر است، برخلاف میل باطنی، به علت توهینی که به والیبال گنبدکاووس و هواداران شد، انصراف تیم هاوش را از ادامه لیگ برتر سال 95 اعلام می‌کنم.

 مصاف تیم های هاوش گنبدکاووس و شهرداری تبریز درهفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهدای منا، روز یکشنبه 12 دی‌  به میزبانی هاوش، در ست چهارم به علت ادعای تیم تبریز مبنی بر پرتاب اشیاء  تماشاگران به داخل زمین ناتمام ماند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با برنده اعلام کردن تیم شهرداری تبریز و شکست فنی هاوش گنبد (3 بر صفر در سه ست 25 بر صفر)، هفتمین برد این تیم را تائید کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.