رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر از وجود 29 اتحادیه اصناف و فعالیت 13 هزار واحد صنفی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ابوالفضل ابراهیمی، در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان اهر، گفت: اصناف شهرستان اهر نیز همچون سایر اقشار مردم در عرصه های مختلف بعد از انقلاب اسلامی حضور چشمگیری دارندو از کمک های خودشان نیز دریغ نمی کنند.  
وی، گفت: در کنار ارایه خدمات به مردم و مسافران و تأمین کالاهای مورد نیاز، ایجاد محیط امن و تجهیز به سیستم های ایمنی و به خصوص دوربین های مدار بسته  از سوی اصناف یکی از الویت هاست.
رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز دراین مراسم گفت: هیچ افزایشی در جرایم سرقت در شهرستان اهر در 9 ماهه اول امسال  نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود ندارد.
حجت الاسلام محمدعلی نظری، گفت: این عدم افزایش جرایم سرقت در سایه همکاری مردم، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی روی داده است، اما تلاشمان این است که جرایمی روی ندهد و به صفر برسد.
وی، افزود: یکی از اولویت های دادگستری جلوگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان است که در این زمینه خود مردم نیز باید مشارکت داشته باشند.
رئیس دادگستری شهرستان اهر، همچنین برای جلوگیری از وقوع جرایم و به خصوص سرقت در بازار تاریخی شهرستان اهر، خواستار تسریع در نصب دوربین های مداربسته در این بازار شد.
وی، همچنین خواستار الزام متقاضیان اخذ پروانه اشتغال برای نصب دوربین های مداربسته در محل های فعالیت در هنگام صدور پروانه شد.
رئیس دادگستری شهرستان اهر، همچنین از اتحادیه های اصناف خواست، اصنافی را که تاکنون اقدام به نصب سیستم ها و به خصوص دوربین های مداربسته نکرده اند آنها را به این کار الزام کنند.
حجت الاسلام نظری، افزایش ایجاد اردوگاه های کار برای اشتغال سارقان، بعد از اتمام محکومیت زندانشان در راستای جلوگیری از ارتکاب مجددجرایم را از اولویت های مهم در شهرستان اهر اعلام کرد.
در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز، نقش بازاریان و اصناف در تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم را بسیار مهم دانست.
مدد سمندری، همچنین خواستار همکاری های لازم اصناف فعال شهرستان اهر برای کاهش جرایم و به خصوص سرقت با تجهیز محل های فعالیتشان به سیستم های ایمنی و به خصوص دوربین های مداربسته شد.
وی، نصب دوربین های مدار بسته در بازار تاریخی شهرستان اهر را از اولویت های مهم دانست.
در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز افزایش گشت های شبانه را برای کاهش جرایم و به خصوص جلوگیری از سرقت را از اولویت ها دانست.
یعقوب شهبازپور، گفت: در کنار مسئولان قضایی و امنیتی خود مردم نیز  باید در جهت جلوگیری از هرگونه جرایم مشارکت کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار