مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در ۹ ماه امسال، ۱۰ میلیون تن از این محصولات به ارزش ۹ میلیارد دلار صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرضیه شاهدایی صبح امروز در بوشهر با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کیش اظهار داشت: در راستای توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تخصصی در کشور، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی  در کیش همایش بین المللی نفت و انرژی با رویکرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کیش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش بین المللی نفت و انرژی در 22 دی ماه  در کیش برگزار می‌شود گفت: در این همایش تخصصی  ضمن معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی  اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی برگزار می‌شود.

شاهدایی با بیان اینکه استقبال خوبی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران شده است افزود: در همایش تخصصی معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی براساس ظرفیت‌های بالای ایران در حوزه صنایع پتروشیمی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری عرضه می‌شود.

معاون وزیر نفت با اشاره به تولید محصولات صنایع پتروشیمی تصریح کرد: ظرفیت تولید محصولات صنایع پتروشیمی در کشور افزون بر 64 میلیون تن است که 40 میلیون تن آن وارد مدار تولید قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای 5 سال آینده در تولید محصولات پتروشیمی خاطر نشان کرد: تا پایان پنج سال آینده مجتمع‌های پتروشیمی به ظرفیت تولید 100 تا 110 میلیون  تن  می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش محصولات صنایع پتروشیمی خبرداد و خاطر نشان کرد: با وارد مدار شدن صنایع مختلف  پتروشیمی تولید این صنایع  تا پایان امسال از 40 میلیون تن به 50 میلیون افزایش می‌یابد و تا اوائل سال آینده به 54 میلیون تن می‌رسد.

معاون وزیر نفت با اشاره به صادرات 80 نوع محصول صنایع پتروشیمی تصریح کرد: در 9 ماه امسال با افزایش تولید ظرفیت صنایع و مجتمع‌های پتروشیمی 10 میلیون تن از این محصولات به ارزش 9 میلیارد دلار صادر شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.