مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: یکی از الویت‌های کاری احداث جایگاه‌های دومنظوره در مسیر جاده های استان کرمان است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  محمدعلی ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: خدمت به مردم از وظایف مهم و برجسته دولت و خدمتگزاران به این مرز و بوم است و سهم ما از این وظیفه الهی پیشرفت صنعتی استان در عرصه گازرسانی، تامین گاز جایگاههای CNG و تامین رفاه و آسایش مشترکین مردم است.

وی با اشاره به بحث آلودگی هوا و نقش گاز طبیعی در کاهش این آلودگی ها افزود : خودروها به عنوان یکی از مهمترین دلایل آلودگی هوای شهرها هستند که باید با افزایش سهم گاز طبیعی به عنوان سوخت خودروها گام مهمی در راستای کاهش آلودگی هوا و عواقب مخرب آن برداشت.

ودیعتی با بیان اینکه از ۷۴ جایگاه CNG کرمان، ۳۴ مورد آن دو منظوره و ۴۰ مورد دیگر تک منظوره است، خاطر نشان کرد: ۱۱۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال تاکنون در بخش جایگاه های CNG استان مصرف شده است که بطور متوسط پنج درصد مصرف گاز استان را شامل می شود.

وی تصریح کرد: استان پهناور کرمان روزبه روز در حال توسعه و تغییرات شگرفی در تمامی زمینه های صنعتی، ساختمانی، راه و شهرسازی وغیره  است.

ودیعتی یادآورشد: امید است با تخصیص بودجه مناسب در سالهای آتی جایگاههای سوخت بیشتری را به بهره برداری برسانیم و یکی از الویتهای کاری احداث جایگاههای دومنظوره در مسیر جاده های استان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار