نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استخر شنای پلدختر 30 دی ماه جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کاظمی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده در رابطه با مشکلات و موانع این طرح تا بهره برداری از این طرح فقط چند روزدیگرباقی مانده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشکلات فراوانی روبرو بود افزود: طبق وعده داده شده به مردم، موانع سر راه طرح از طریق استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در 2 جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد تسهیل بررسی شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تکمیل استخر شنای پلدختر در تمام نشست های حضوری، انفرادی و عمومی در راس تمام مطالبات قرار داده شد و با پیگیری و مکاتبات فرماندار شهرستان و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی این مطالبه به حق و جدی مردم به ویژه جوانان شهرستان در آستانه تحقق یافتن است.

وی افزود: استاندار لرستان از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرده و قرار است طی یک برنامه ویژه، استخر شنای پلدختر در 30 دی ماه جاری با حضور وزیر به بهره برداری برسد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون تمام تاسیسات و کارهای جدی اجرای این طرح انجام شده و در حال نازک کاری است که چند روزی بیشتر زمان نمی برد.

وی افزود: امتیازهای آب، برق و گاز مهم ترین نیازهای طرح استخر شنای پلدختر هستند که باید سعی شود این امتیازها برای تکمیل و راه اندازی استخر گرفته شوند.

وی گفت: انتظار می رود استخر به طور کامل تحویل داده شود تا مردم بلافاصله بتوانند از امکانات استخر استفاده کنند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.