همایش «روش‌های تبلیغ در فرهنگ رضوی» ویژه مبلغان مستقر و هجرت سراسر کشور برگزار شد.

بررسی مبانی و اصول تبلیغ در فرهنگ رضوی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص محورهای این همایش گفت: مبانی و اصول تبلیغ در فرهنگ رضوی، پیام‌ها و روش‌های تبلیغ در فرهنگ رضوی و مخاطب‌شناسی تبلیغ در فرهنگ رضوی از محورهای اصلی این همایش به شمار می‌رود و جایگاه و روش‌های تبلیغی در دنیای معاصر متناسب با ظرفیت‌های فرهنگ رضوی، محبت و ارادت مذاهب اسلامی به امام رضا(ع) در فرهنگسازی تبلیغی، روش‌های توسعه‌ای تبلیغ فرهنگ رضوی و روش‌های تبلیغ فرهنگ رضوی در فضای مجازی از دیگر محورهای فرعی این همایش محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمود مرویان‌ حسینی افزود: ٢٠٠مقاله از کل کشور ارایه شده است و از این تعداد١٦٥ مقاله مورد قبول واقع شده و ١٢مقاله برتر نیز از این تعداد انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده، در قالب کتاب چاپ و برای صاحبان اثر ارسال خواهد شد گفت:مقالات برگزیده در صورت احراز شرایط توسط هیئت تحریریه در فصلنامه فرهنگ رضوی به چاپ خواهد رسید.

سید جواد جعفری، مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)  نیز در این همایش گفت: یکی از توفیقاتی که به ملت ایران و سرزمین اسلامی عطا شده میزبانی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به شکرانه این میزبانی و به بهانه دهه کرامت قیام کردند، ادامه داد: به همین مناسبت در ایام سالروز میلاد امام رضا(ع) احیاگر امر امام شدند.

جعفری اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در منظومه جشنواره امام رضا(ع) جای آن خالی بود، همین هیأت علمی مجرب و توانمند از حوزه و دانشگاه بود که خوشبختانه با شکل گیری این جشنواه این هدف هم محقق شد.

انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.