مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی به مناسبت آغاز رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و آغاز فعالیت های مشهد 2017 پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی و آغاز رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و آغاز فعالیت های مشهد 2017 پیام تبریکی صادر کرد.
متن کامل پیام به شرح زیر می باشد.
مشهد الرضا امروز کانون توجه تمامی کشورهای جهان اسلام است و این فرصتی است  مغتنم برای بهره مندی از ظرفیت های تاریخی ، فرهنگی و گفتمان تمدنی ایران اسلامی، بی شک انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام توسط سازمان کنفرانس جهانی و انتخاب مشهد به عنوان شهر صنایع دستی و گوهرسنگ های قیمتی فراخوانی جهانی است تا مسلمانان کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی از این رویداد به عنوان فرصتی برای گفتمان سازی  و تعامل هر چه بیشتر بین مسلمانان جهان اسلام استفاده کنند.
بی شک دنیا امروز و درآستانه اولین روز از سال 2017میلادی مشهد را به رسمیت شناخته است و ما نیز باید از این فرصت به وجود آمده در راستای معرفی هر چه بهتر ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و گفتمان فرهنگی، غنای تاریخی و تمدنی خراسان رضوی و مشهد الرضا و معرفی فرهنگ رضوی تلاش کنیم.
انتهای پیام//ا.آ

برچسب ها: تبریک ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار