امام جمعه سیرجان گفت: اختلافات جزئی که ناشی از بازگو کردن سلیقه هاست نباید به درون جامعه کشیده شود .

اختلافات جزئی نباید به درون جامعه کشیده شود  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید محمود حسینی   امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه امروز سیرجان اظهار داشت : حمله به قوه قضاییه کار دشمنان بیرونی نظام است و هدف آنان فتنه و اختلاف به خصوص در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است که همه باید مواظب باشیم گرفتار این حربه دشمن و فتنه نشویم.

وی با بیان اینکه قضا و قضاوت دارای مسئولیت سنگینی است گفت: قوه قضاییه باید انتظار مردم در برخورد جدی و قاطع با فساد و فتنه و کسانی که به بیت المال خیانت کردند و در فساد اقتصادی متهم هستند را رسیدگی و به مردم اعلام کند تا خواسته مردم برآورده شود.

خطیب جمعه سیرجان اظهار کرد: مردم هم حامی قوه قضاییه هستند و از عدالت که خواسته ذاتی و درونی خودشان هست و اجرای آن لذت می برند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فرارسیدن سال نو میلادی گفت: اضطراب و دلهره مردم خیلی از کشورها در برگزاری مراسم سال نو میلادی حاصل ایجاد و پرورش تروریست و حامیان آنهاست. 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز پاسخگوی این ناامنی در سراسر جهان چه کسانی باید باشند که امروز هم سازمان ملل و هم آمریکا از این گروه ها حمایت می کنند و از جرم کشتارهای مردم به دست داعش و داعشی ها هراسی ندارند.

وی گفت: به زودی فتنه داعش گریبان آل سعود و رژیم اشغالگر قدس را خواهد گرفت و طعم عذاب تشکیل و حمایت و تجهیز این تروریست ها را می چشند و سردمداران آمریکا و برخی شیوخ منطقه رسوایی خود را دیدند. 

امام جمعه سیرجان همچنین به دیدار جمعی از دانشجویان نخبه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: توجه به نخبگان و رفع مشکلات و فراهم آمدن زمینه پیشرفت آنها باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و امروز نباید طرح های تحقیقاتی متوقف شود.

وی تاکید کرد: اصل توجه به ما و خودمان می تواند کشور را به پیشرفت برساند و در مقابل دشمن ایستادگی کند.

وی با گرامیداشت 19 دی و سالروز قیام مردم قم گفت: سال 56 مردم قم به هتک حرمت حضرت امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات آن سال اعتراض کردند که در نهایت به پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 57 منتهی شد.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای پنج افزود: در این عملیات شهرستان سیرجان 75 شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد و امروز همه ما باید حافظ و پیرو حرمت خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، سیرجان ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار