فرمانده انتظامی مازندران از کشف 2 ميليارد و 575 ميليون ريالی کالای قاچاق 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار سيد محمود ميرفيضی به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولويت کالاهای گمرگی، دخانی و ترانزيتی اشاره کرد و گفت: در اين طرح ماموران با بازديد از واحدهای صنفی عرضه محصولات و لوازم آرايشی و بهداشتی در 48 ساعت گذشته بيش از دو ميليارد و575 ميليون ريال کالای قاچاق کشف کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح، بيش از 7 هزار قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی خارجی قاچاق به همراه 240 عدد لوازم خانگی، 550 دستگاه لوازم برقی آرايشی، 30طاقه و ثوب پارچه و البسه خارجی، انواع مواد غذايی و خوراکی خارجی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران از شناسايی و دستگيری متهمان به قاچاق کالا در اين ارتباط خبر داد و گفت: واحدهای صنفی متخلف پلمب و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ميرفيضی از عزم جدي پليس در مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای ارتقای امنيت اقتصادی، پليس برابر قانون با هرگونه جرايم اقتصادی به ويژه قاچاق کالا به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار