فرمانده انتظامی اردبیل گفت: ۹۵ درصد از جرائم در حوزه فضای مجازی استان توسط پلیس فتا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛سردار حسین عبدی افزود: ما برای سال 95 اولویتهای را در سطح استان در زمینه کاهش وقوع جرائم تعیین کرده‌ایم که در این ماموریتها توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی گفت: از جمله اولویتهایی که در استان در بحث کاهش جرائم وجود دارد کنترل تصادفات، پیشگیری از وقوع سرقت و بالا بردن توان کشف سرقت، تقویت مبارزه با مواد مخدر و تقویت مبارزه با کالای قاچاق است.

فرمانده انتظامی اردبیل تصریح کرد: در بحث درون سازمانی نیز بحث قرارگاه جهادی و آموزش از عمده برنامه‌های سال 95 است که در این زمینه اقدامات خوب و مناسبی انجام شده است و تا پایان سال نیز تداوم می‌یابد تا به هدفگذاریهای مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

سردار عبدی با بیان اینکه در زمینه امنیت اخلاقی نیز برنامه‌هایی در استان هدفگذاری شده است، گفت: این امر نیز جزو اولویتهای مهم بوده که تلاش می‌کنیم با تهدیدکنندگان امنیت عمومی در سطح استان مبارزه کرده و آرامش را حکفرما کنیم.

وی همچنین از کاهش جرائم در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: میزان وقوع جرائم در سال 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است که این امر در سایه تلاشهای ماموران انتظامی محقق شده است.

سردار عبدی از کشف 95 درصد از جرائم در حوزه فضای مجازی توسط پلیس فتا خبر داد و گفت: نیروی انتظامی همواره با تمام توان در زمینه برقراری امنیت و آرامش در جامعه اقدام می‌کند و در این حوزه در طول سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.