معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، نقش گزینش در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف نظام اسلامی را بسیار پراهمیت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نادر صفرزاده در همایش گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در امر تشکیل گزینش که در محل استانداری برگزار شد، با تشریح اهمیت و جایگاه گزینش در پیشبرد برنامه های نظام اسلامی گفت: مجموعه هسته های گزینش می توانند با انتخاب بهترین افراد و در واقع با بهگزینی نیروها، نسبت به پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها و تحقق اهداف مدنظر در نظام اداری، قضایی، سیاسی و اجرایی کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه نسل سوم انقلاب در حال روی کار آمدن برای مدیریت کشور است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری و نظام اسلامی بر لزوم توجه و بهره گیری از ظرفیت و استعداد جوانان تاکید دارند، گزینشگران باید از میان این جوانان، صالح ترین ها و سالم ترین ها را برای مدیریت امور و تحقق برنامه های توسعه و سندچشم انداز انتخاب کنند.

معاون استاندار ضرورت توجه به مساله اخلاق در امر گزینش را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: گزینشگران در انجام وظایف محوله باید متخلق به صفات حسنه و اسلامی باشند و در این راستا سیره پیامبر اکرم(ص) را بعنوان پیامبری که فلسفه بعثتش تکمیل مکارم اخلاقی بود، الگوی و سرلوحه خود قرار دهند.

وی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های مجموعه اعضا و مدیران هسته های گزینش در استان و همچنین هسته گزینش استانداری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.