کرمانشاه؛

حضور کرمانشاه در نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: در نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان، چهره واقعی جامعه روستایی استان کرمانشاه به کشور معرفی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیر خسروانی گفت: چهره واقعی جامعه روستایی استان کرمانشاه در دومین نمایشگاه ملی توانمندی های روستاییان، به کشور معرفی خواهد شد. این نمایشگاه از 15 دی ماه لغایت 18 دی ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران دایر است.


خسروانی ادامه داد: ارایه تصویری گویا از فرهنگ روستاها به عنوان خاستگاه اصلی فرهنگ ملی، تبیین نقش روستاییان در تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصاد ملی،تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان روستاییان ، معرفی قابلیت ها و ظرفیت های متعدد و متنوع در مناطق روستایی و تلاش برای ارج نهادن به آداب، سنن و فرهنگ اصیل روستاییان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: نمایندگان جامعه روستایی استان در این نمایشگاه با برپایی غرفه هایی بارزترین محصولات ، صنایع دستی و قابلیت های روستاییان استان شامل فرش، گلیم، سازهای سنتی،  جاجیم ، گیوه و محصولات ارگانیک روستایی استان مانند روغن حیوانی، رب انار، سقزمحلی و عسل را برای نمایش و فروش در معرض دید علاقمندان و بازدید کنندگان قرار  می دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.