مسابقات کورس اسب دوانی قهرمانی کشور پس از نه سال به میزبانی مشهد برگزار میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئس هیات سوارکاری خراسان رضوی گفت:با توجه به مشکلات حقوقی و قانونی که این پیست با آن روبه‌رو بود به طور موقت تا تیر سال 95 پیست در اختیار هیات سوارکاری استان قرار گرفت و پس از آن قراردادی برای واگذاری آن به بخش خصوصی منعقدخواهد شد.

نکویی با اشاره به برگزاری مسابقات کورس سوارکاری برای نخستین بار در مشهدافزود: پس از نزدیک به 9 سال و تغییر 5 مدیرکل بالاخره جمعه 17 دی شاهد افتتاح پیست کورس اسب‌دوانی مجموعه ثامن‌الائمه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و قرعه‌کشی برای حضور در مسابقات کورس کشوری به میزبانی مشهد توسط فدراسیون انجام شده است، گفت: این مسابقات در دو هفته متوالی ، روزهای جمعه 17 و 24 دی‌ماه و با حضور سواکاران برتر کشور برگزار خواهد شد.

حمید نیکویی افزود: پیش‌بینی حضور 55 تا 60 اسب را در این مسابقات داشته ایم که تا به حال 53 چابک سوار برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

رئیس هیات سوارکاری خراسان رضوی درباره میزان جوایز این مسابقات گفت: در هر رده به نفر نخست مبلغ 4 میلیون 400 هزار تومان، به نفر دوم 2 میلیون و 200 هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون و 100 هزار تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.