رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور گفت: ما نباید به راحتی سرباز به دشمنان بدهیم و تا حد امکان باید نیروهای انقلاب را در صحنه حفظ کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، فریدون عباسی سه شنبه شب در مسجد حضرت زینب کبری (س) پردیسان قم گفت: نباید اجازه دهیم افراد و نیروهای خودی به راحتی به خارج از کشور بروند، چرا که دشمن این افراد را علیه خود ما بسیج می کند.

وی ادامه داد: ما باید پیرو و تابع ولایت فقیه بوده و نقشه های شوم دشمنان برای اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه را در کشور خنثی کنیم.

عباسی با اشاره به ضروت تقویت توان دفاعی کشور گفت: اگر بخواهیم در عرصه های مختلف بین المللی مقتدر و توانمند باشیم باید قدرت دفاعی قوی داشته باشیم و امروز نیز قوی هستیم.

وی گفت: دشمنان برای اینکه جلو اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را بگیرند همیشه دنبال محدودیت ها و ممانعت هایی بویژه در حوزه علم و فناوری و صنابع دفاعی ما هستند.

عباسی با اشاره به جلوه هایی از اقتدار دفاعی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار توانست به تعرض نیروهای امریکایی به آب های کشورمان پاسخ دهد و اقتدار و قدرت خود را نیز به رخ دشمنان بکشد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور  ادامه داد: برای اینکه بتوانند صنعت نوپای هسته ای را در کشور خاموش کنند، فشارهای زیادی بر ما وارد کردند و دنبال این بودند که اعتمادی که جوانان ما به توان داخلی و رهبران راهبردی کشور دارند را از بین ببرند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.