مدیر واحد پژوهش شهرداری منطقه ثامن از گسترش تعامل این منطقه با دانشگاه های مختلف خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد میرشفیعی با بیان اینکه واحد پژوهش سازمان مجری طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی زیر نظر معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان از سال 93 به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این مرکز با توجه به ضرورت های پشتیبانی علمی از سیاست‌گذاری ها و برنامه ریزی های سازمان، به منظور اجرای هرچه بهتر طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی تاسیس شده است.
وی در ادامه افزود: امروزه طرح های نوسازی در بافت های فرسوده از لحاظ برنامه‌ریزی با شرایط متغیری روبه‌رو هستند، افزایش انتظارات و نیازهای مردم، کاهش منابع مالی ومشکلات اقتصادی، پیچیدگی فرهنگی و اجتماعی و کالبدی شهر و.... از جمله مسایل و مشکلات اجرای طرح های نوسازی در بافت های فرسوده شهری هستند که مدیران شهری با آن رو به رو هستند.
میرشفیعی تصریح کرد: نظام‌مند کردن پژوهش و تحقیقات در سازمان مجری طرح و تمرکز فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی به منظور هم ‌افزایی و جلوگیری از کارهای موازی، تکراری از دیگر اهداف سازمان است.
مدیر واحد پژوهش شهرداری ثامن افزود: برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های علمی وتخصصی و کرسی های آزاد اندیشی ویژه طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی و نیز تشکیل کارگروه های علمی اقتصادی – فرهنگی و اجتماعی – فنی و عمرانی- شهرسازی و خدمات شهری به منظور دقت در انجام طرح های پژوهشی مدیریت های مرتبط سازمان از دیگر مهمترین اهداف پژوهشی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی است.
وی افزود: شرکت در همایش های مخلتف علمی و کسب چندین عنوان مقالات برتر توسط همکاران سازمان مجری طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی و نیز برنامه ریزی در راستای بازدید دانشجویان و اساتید دانشگاه های مختلف از نمایشگاه و پروژه های طرح نوسازی و بهسازی از از برنامه های این شهرداری است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.