معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از برگزاری همایش استانی «کاربست یافته های علوم رفتاری در افق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» در شهرستان بوکان در بهار سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛پنجمین جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان امروز با حضور اعضای این شورا در دفتر معاونت پژوهش و برنامه­ریزی نیروی انسانی برگزار شد.

ابراهیم محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: جهت دهی فعالیت های علمی در استان، در راستای اسناد بالادستی آموزش و پرورش از اهداف معاونت پژوهش در راهبری اجرای سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش می باشد.

وی از کسب مجوز برگزاری همایش استانی «کاربست یافته های علوم رفتاری در افق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» در شهرستان بوکان خبر داد و افزود: فراخوان این همایش پس از طی مراحل قانونی، امسال اعلام خواهد شد و علاقه مندان می توانند متناسب با محورهای همایش در این همایش شرکت کنند.

همچنین در این جلسه بر نحوه پیگیری دریافت و توزیع منابع آموزشی ارسالی از وزارت آموزش و پرورش از قبیل کتاب راهنمای معلم، لوحهای فشرده بر فراز آسمان، فیلم های آموزشی و نرم افزارهای چندرسانه ای و کتابهای گویا در استان بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.