حسینی اضافه کرد: مدرسان باید بتوانند اطلاعات ارائه شده را که در زمینه فعالیتهای ورزشی است به سایر همکاران در سایر پایه ها منتقل کنند و در زنگ تربیت بدنی نیز موارد به دانش اموزان منتقل شود.
وی بیان کرد: هماهنگی و همراهی مدیر مدرسه نیز در اجرای برنامه ها و دست یابی به اهداف حایز اهمیت است.
حسینی اظهار کرد: هر فعالیت و برنامه ای که طراحی و هدف گذاری شود اگر همراهی مدیر مدرسه با آن همراه نباشد و نگرش وی همسو با اهداف تدوین شده نباشد منجر به نتیجه نمی شود.
وی گفت: مطالبات افکار عمومی جامعه و اولیای دانش آموزان باعث شده تا فعالیتهای آموزشی بر فعالیتهای پرورشی اولویت یابد.
حسینی بیان کرد: این موضوع موجب شده تا از اصل موضوع که اموزش مهارتهای زندگی در قالب فعالیتهای پرورشی است غفلت شود.
وی افزود: نقش معلمان تربیت بدنی به عنوان یکی از اهرمهای ویژه در این راستا دارای اهمیت بسیاری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای پر کردن این خلا نیازمند اجرای برنامه های مکمل و جایگزین هستیم.
انتهای پیام/م