پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان در حالی سپری شد که 2 تیم پیکان و بانک سرمایه موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

ادامه سریال پیروزی مدعیان/ پایتخت‌نشینان در نبرد تنگاتنگبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان گرامیداشت شهدای منا با برگزاری 6 دیدار در تهران، ارومیه، ساری، گنبد و ورامین پیگیری شد. 
در این هفته از مسابقات دو تیم مدعی پیکان و بانک سرمایه در خانه والیبال به ترتیب میزبان تیم‌های پارسه و کاله آمل بودند. این دو دیدار با پیروزی تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی به پایان رسید. جایی که ابتدا بانک سرمایه 3 بر صفر از سد کاله آمل عبور کرد و سپس پیکان موفق شد 3 بر یک پارسه را شکست دهد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه بردهای نیم فصل دوم مسابقات، این هفته را هم با پیروزی سپری کرد. ارومیه‌ای‌ها موفق شدند در این مسابقه با حساب 3 بر صفر خاتم اردکان را با شکست بدرقه کنند.

تیم والیبال سایپا که چند هفته اخیر در کسب نتیجه ناکام بودند، در هفته پانزدهم موفق شد به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کند. شاگردان آرمات در جدالی نزدیک و پایاپای موفق شدند 3 بر یک از سد راه عمران ساری گذشته و با 3 امتیاز این دیدار به تهران بازگردند.

شهرداری اراک هم هفته پانزدهم را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد تیم صالحین ورامین را 3 بر یک شکست دهد. 

*نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

بانک سرمایه 3 – کاله آمل صفر
شهرداری ارومیه 3 – خاتم اردکان صفر
صالحین ورامین یک – شهرداری اراک 3
هاوش گنبد – شهرداری تبریز (در حال برگزاری است)
سازمان عمران ساری یک – سایپا تهران 3
پیکان تهران 3  – پارسه یک

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار