سرپرست تيم واليبال هاوش گنبد درباره نيمه‌تمام ماندن ديدار تيمش مقابل شهرداري تبريز اظهاراتي را عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد كه یكی از 6 دیدار برگزار شده به دلیل برخی حواشی نیمه تمام ماند.

بازی این دو تیم که روز گذشته (یكشنبه)‌در ست چهارم با امتیاز 13 به 14 به نفع شهرداری تبریز درحال پیگیری بود، با پرتاب سکه و اعلام مصدومیت از سوی بازیکن این تیم، با دستور ناظر بازی نیمه تمام باقی ماند.

محمد واحدی، سرپرست تیم والیبال هاوش گنبد درباره این اتفاق به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برخی از هواداران اقدام به پرتاب اشیا و سكه به داخل زمین كردند به همین دلیل امیر حسینی وانمود كرد كه به دلیل پرتاب سكه به او مصدوم شده است. من بعید می‌دانم كه شی به امیر حسینی برخورد كرده باشد. گمان می‌كنك او عمدا خود را به زمین انداخت و باعث قطع جریان بازی و خروج بازیکنان شهرداری تبریز از زمین شد. پس از این اقدام، ناظر بازی از بازیکنان تیم شهرداری تبریز خواست به زمین بازگشته و بازی را ادامه دهند. اما بازیكنان این تیم به زمین برنگشتند.

سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس افزود: بازی یکشنبه شب هاوش یکی از بهترین بازی‌های این تیم در سال های اخیر بود. بازیكنان ما نمایش خوبی داشتند و می‌توانستند به یك پیروزی خوب دست پیدا كنند. اما به خاطر یك حركت بد از سوی برخی تماشاگرنماها و پس از آن از سوی یك بازیكن این مسابقه ادامه پیدا نكرد.

وی در پایان گفت: فدراسیون والیبال و سازمان لیگ در این باره تصمیم خواهند گرفت. قطعا كمیته انضباطی تصمیمی در این باره می‌گیرد كه منصفانه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار