طرح ایستگاه سلامت زندگی توسط مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه در شورای فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ولی رستمی بینا مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: این طرح در قالب یک عروسک تن پوش با استفاده از روانشناسی رنگ می تواند با برقراری ارتباط و جلب توجه مخاطب، ضریب نفوذ پیام ها را افزایش داده و دلزدگی را از بین ببرد.

 رستمی بینا خاطرنشان کرد: این شکل برقراری ارتباط روانکاوانه با یک محرک زنده عروسکی، از دوران کودکی با روح ما عجین بوده و فرصتی را برای توجه بیشتر، درک بهتر، بازگشت به ارتباط نزدیکتر و صمیمی تر، تحریک هوش هیجانی، همدلی و توسعه تفکر انتزاعی و همچنین رشد و خلاقیت فراهم می سازد.
 مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح می توان تمامی مطالب کاربردی، بروشورها، کتاب ها، پیام های مشاوره ای و ... را به بهترین نحو به سمع و نظر مخاطبین رسانید.
 وی افزود: همچنین مراکز مشاوره و دیگر سازمان ها از جمله آموزش و پرورش، شهرداری، دادگستری، ارشاد اسلامی، مراکز بهداشت، ستاد پیشگیری و ... با استفاده از این شیوه از تحرک و پویایی خاصی برخوردار خواهند شد.  
 رستمی بینا در ادامه اظهارکرد: مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه دوسال متوالی از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزیده شده است.
 وی یادآور شد: کسب این عنوان برای دانشگاه صنعتی کرمانشاه در شرایطی صورت گرفت که دانشگاه فاقد رشته های روانشناسی،  مشاوره و دیگر امکانات بوده، ولی با مدیریت خوب و استفاده از متخصصین داخل و خارج دانشگاه این موفقیت کسب شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.