جانشین ستاد خدمتگذاران مردمی اربعین استان گفت: همه زائران اربعین که از همدان عبور کردند و میهمان مردم همدان شدند مروج بزرگی و مهر محبت مردم همدان شدند.

زائران اربعین مروج مهر و محبت مردم همدان شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی بقایی در نخستین نشست مشترک اعضاء کمیته مرکزی ستاد مردمی خدمتگذاران اربعین همدان با مسئولان ایستگاه های صلواتی استان اظهار داشت: باید در کارها هم افزایی شکل گیرد و اجرای  موفقیت آمیز خدمت رسانی به زوار در اربعین 95 نشان از تعامل و انسجام اعضای ستاد است.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان ایستگاه های صلواتی باید از هم اکنون به فکر برنامه ریزی برای برای برپایی ایستگاه ها در سال آتی باشند، افزود: زیرساخت های مورد نیاز برای ایستگاه ها از هم اکنون خریداری شود و برای ایستگاه های صلواتی باید کارهای زیرساختی انجام داد.

علی بقایی با اشاره به اینکه تجلیل از خادمان ایستگاه های صلواتی به شکلشهرستانی و در نمازهای جمعه هر شهرستان از ابتدای بهمن ماه به بعد آغاز می شود، اذعان داشت: در برخی از شهرستان ها شاهد وجود ظرفیت های خوبی در حوزه  طراحی و تزیین شهری هستیم از مسئولان ایستگاه های صلواتی سطج استان در خواست می شود این افراد را به ستاد مرکزی معرفی کنند تا از ظرفیت آنان بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد: مستند های تهیه شده از فعالیت های خادمین اربعین که مقرر بود در شبکه همدان پخش شود به علت  زمان نامناسب پیشنهاد شده از سوی آنان به طور کامل پخش نشد و مقرر است در سال آینده و قبل از آغاز اربعین 96 به روی آنتن شبکه افق برود.

این مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم محتوای فرهنگی مناسبی را در ایام اربعین برای زائران عبوری تهیه و توزیع کنیم که از هم اکنون باید به فکر تهیه آن در سال آینده بود.

بقایی در ادامه از خدمات مجموعه شهرداری و سازمان زیباسازی همدان در تزیینات شهری ایام اربعین قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.