فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: وقوع انواع سرقت در ۹ ماه نخست امسال در شهرستان نهاوند ۲۷ درصد کاهش یافته است.

کاهش 27 درصدی سرقت در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ منصور ملکی گفت: نیروی انتظامی به منظور کاهش سرقت اکیپ‌های گشتی محسوس و نامحسوس را فعال و در حوزه استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز اقدامات گسترده‌ای در راستای آگاه‌سازی عمومی و مشارکت مردم در امر پیشگیری انجام داده است.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده است.

ملکی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش ها و هشدارهای پلیسی نیز از طریق توزیع بروشور و آموزش‌های همگانی توسط مدیران مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام گرفته که مفید واقع شده است.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته در شهرستان 14 نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیری مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: عوامل یگان امداد شهرستان در راستای برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در هفته گذشته تعداد 9 نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر و 25 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خوردو را نیز توقیف کردند.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان نیز موفق شدند یک دستگاه خودرو مسروقه را کشف و سارق آن را نیز دستگیر کنند.

ملکی بیان کرد: سه نفر نیز توسط عوامل امداد شهرستان در رابطه با مزاحمت دستگیر و به یگان‌های انتظامی تحویل و اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و اقدامات قضایی و قانونی آنان انجام گرفت.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.