رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از ارائه محتوای آموزشی متناسب با شرایط مدارس و مراکز آموزش از راه دور و اعلام آمادگی برای تولید محتوا متناسب با نیازها خبر داد.

محی‌الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت کتاب‌های درسی مراکز آموزش از راه دور اظهار داشت: شیوه تحصیل در این مراکز همانند کلاس‌‌های حضوری بوده اما متناسب با شرایط برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه اصل برنامه‌ریزی در این نوع آموزش تغییر نمی‌کند، ادامه داد: کتاب‌های درسی با همکاری سازمان پژوهش تدوین و به افراد تحت پوشش این مدارس ارائه می‌شود.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد: متناسب‌سازی دروس در این نوع آموزش‌ها یعنی استفاده از فضای مجازی و ارائه آموزه‌های درسی به گونه‌ای که در شرایط غیرحضوری برای دانش‌آموزان قابل فهم باشد که در این راستا از سی‌دی، ‌نرم‌افزار و فیلم آموزشی استفاده می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه توسعه مدارس آموزش از راه دور افزایش تولید محتوا را به دنبال دارد، گفت: اما امسال با توجه به اینکه اعلام نیازی از سوی مراکز آموزش از راه دور انجام نشده لذا تولید محتوای جدید نداریم.

وی یادآور شد: در صورت نیاز این مدارس سازمان پژوهش آمادگی فعالیت در زمینه تولید محتوای آموزشی جهت افزایش بازده این نوع مدارس را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۵۰ ۱۱ دی ۱۳۹۵
آقای محمدیان مشکلات آموزشی در متن کتا ب ها نیست مشکل در جای دیگر است چرا از دیگران کمک نمی گیرید
آخرین اخبار