نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نهم دی، هم روز بصیرت، هم روز بیعت و هم روز نمایش ریزش‌ها و رویش‌ها در عرصه انقلاب بود.

برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی دراجتماع پایانی مراسم گرامیداشت نهم دی در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی افزود: اگر ما جریان فتنه 88 را بخواهیم در قالب یک متن کوتاه و عبارت خیلی مختصر مشخص کنیم، این است، «افرادی که کارگزار فتنه دشمن قرار گرفتند، در خط دوستی و وابستگی به جریان معاند استکباری مغضوب خدا درآمدند».

وی گفت : واقعیت و جریان فتنه قبل از انتخابات به‌وسیله دشمنان پی‌ریزی شده بودو امروز لازم است بعد از 8 سال، فتنه 88 بازخوانی شود.

امام جمعه مشهد افزود: افرادی که کارگزار فتنه دشمن قرار گرفتند، در خط دوستی و وابستگی به جریان معاند استکباری مغضوب خدا درآمدند و کارشان به‌جایی رسید که این‌ها به‌دروغ ادعایی کردند درحالی‌که می‌دانستند ادعای آنان دروغ است.

آیت الله سید احمد علم الهدی با باز خوانی وقایع فتنه سال 88 گفت: رمز فتنه سال 88 تقلب در انتخابات بود ، ادعایی دروغ که نتیجه آن آشوب در خیابانها شد.

امام جمعه مشهد افزود: برپایی 17 راهپیمایی و تجمع ساختارشکن در تهران و در نهایت بی احترامی به ساحت مقدس امام حسین (ع)در روز عاشورابه وسیله عناصر استکبار سبب شدتا سرانجام، مردم، حماسه 9 دی را خلق و آتش فتنه را خاموش کنند.

آیت الله علم الهدی افزود: این که پس از 8 سال عده ای دم از رفع حصر خانگی سران فتنه می زنند باید بدانند حصر خانگی نوعی حفاظت برای آنان است و گرنه باید سران فتنه محاکمه شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بین شعارهای" مرگ بر فتنه گران حاضران" گفت: هنجار شکنی ، حمایت از آشوبها و صدور بیانیه های مختلف بر ضد انقلاب جریمه ایست که اگر در هر دادگاهی بررسی شود صدور حکم اعدام برای سران فتنه قطعی است .

آیت الله علم الهدی افزود: مجرمانی با جرمهای کمتر اعدام می شوند آنگاه جنایاتی چون آدمکُشی ،دعوت به اغتشاش ، صدور 17 بیانیه دشمن شاد کن برای سران فتنه مجازات اعدام ندارد؟

ویگفت: مگر این مملکت صاحب و دادگاه ندارد که عده ای با هدف اردوکشی سیاسی می گویند" ما تلاش می کنیم حصر خانگی سران فتنه پایان یابد"؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که اندیشه سیاسی ما مبتنی بر عقاید دینی است ، افزود: براساس مبانی دینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان حجت امام زمان (عج) رهبرما است .

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در فتنه سال 88 خیمه نظام هدفگیری شده بود.

وی گفت: دشمن می خواست با شعار " تقلب در انتخابات "و ابطال آن بکوشد برای نظارت بر انتخابات مجدد به داخل کشور نفوذ کند اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه و فتنه شکست خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: خواص بی بصیرت با سکوت خود درجریان فتنه بدتر از فتنه گران و سران فتنه هستند.

آیت الله علم الهدی گفت:فتنه جدید دشمن ضربه زدن به انقلاب و براندازی آن از طریق خواص انقلاب است که با رهبری زاویه دارند.

وی از حضور گسترده مردم مومن ایران در راهپیمایی 9 دی و راهپیماییهای سالروز بزرگداشت این حماسه مردمی در 8 سال گذشته قدردانی کرد.

برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی در مشهد

درمراسم گرامیداشت نهم دی در مشهد که از عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شدراهپیمایان با سردادن شعارهایی چون "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.