کبوتری: اهمیت زمان برای قایقرانان بیش از مکان اردو است

مربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: زمان برای تمرینات تیم اهمیت به سزایی دارد به این خاطر ترجیح دادیم تمرینات را در دریاچه زریوار انجام دهیم

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم بزرگسالان و جوان با هم ادغام شده اند و هم اکنون سه پاروزن از تیم جوانان در اردو حضور دارند و 7 قایقران از تیم بزرگسالان تمرین می کنند.البته در تمرینات جدید 4 نفر به تیم بزرگسالان و 2 نفر به تیم جونان اضافه خواهند شد.
 
کبوتری در خصوص اینکه چرا اردوهای این تیم را به جنوب کشور منتقل نمی کنند ؛بیان کرد: اگر بخواهیم اردوهای این تیم را به جنوب کشور انتقال بدهیم یک ماه در مسیر رفت و آمد خواهیم بود بنابراین تا آن زمان فصل سرما هم تمام می شود و ترجیح می دهیم زمان را از دست ندهیم و همین جا تمرینات را ادامه دهیم.
 
وی در خصوص زمان اردوی جدید خاطر نشان کرد: 10 روز از اردوی فعلی   گذشتهو برنامه نیز 17 دی ماه هم به پایان می رسد البته اردوی جدید تیم روئینگ مردان از 25 دی ماه آغاز می شود.
 
مربی تیم روئینگ مردان در خصوص اهداف این تیم تاکید کرد: قایقرانان تیم روئینگ بزرگسالان برای حضور در رقابت های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان آماده می شوند و تیم جوانان هم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار