سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: با توجه به انزدیکی فصل سرما و آغاز شرایط جوی نا مساعد، تمرینات را در دریاچه آزادی ادامه می دهیم.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تغییر جایگاه اردوها اظهار کرد: به دلیل نزدیکی فصل سرما، تمرین پشت سدها به دلیل سردی هوا با مشکل رو به رو است و در شرایط جوی نامناسب و باد شدید در دریاچه آزادی تمرین می کنیم زیرا هم اکنون بیشتر تمرینات تکنیکی و قدرتی و بدنسازی انجام می گیرد و قصد ارتقا قدرت تیم را داریم. 

وی در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی برای این تیم افزود: هدفمان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جاکارتا 2018 است زیرا در این رقابتها باید رنگ مدال ها را ارتقا دهیم و بهمن ماه  هم یک اردو برون مرزی برای تیم برگزارمی کنیم.

فرزام در ادامه بیان کرد: سه روز از آغاز اردوهای تیم بانوان بزرگسال روئینگ را در دریاچه آزادی می گذرد و با توجه به اینکه مسابقات قهرمان کشوری کایاک در پیش است تمرین تیم را 10 روزه برگزار خواهیم کرد تا مسابقات این تیم به پایان برسد و مجدد 18 آبان ماه تمرینات را آغاز کنیم.

فرزام تصریح کرد: هم اکنون قایقرانان نازنین ملائی، مهسا جاور و نازنین رحمانی در اردو هستند البته با توجه به درخواست فدراسیون، باید تیم بانوان بزرگسالان را برای بازی های 2018 جاکارتا آماده کنم و امروز پریسا احمدی هم به این تیم اضافه شد شاید در اردوی آینده یک پاروزن دیگر هم به این تیم اضافه شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار