عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا باید برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) به این پروژه ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی (ره) در بزرگراه چمران، اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از بیماران به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند، اما با کمبود ظرفیت مواجه می شوند.

وی افزود: قرار بود به دلیل کمبود ظرفیت این بیمارستان توسعه یابد، اما متأسفانه سال‌هاست که اسکلت نیمه کاره این ساختمان رها شده و به نظر می‌رسد شورای شهر باید وارد مقوله تکمیل این بیمارستان شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: درخواست دارم تا هر طور که می توانیم به این پروژه کمک کنیم و تدبیری را برای تکمیل آن بیاندیشیم.

صابری با انتقاد از یک برنامه ورزشی در تلویزیون، گفت: متأسفانه شاهد بودیم که مجری ناآگاه یکی از برنامه‌های ورزشی تلویزیون اصرار داشت که شورای شهر تهران برای توسعه ورزش قهرمانی یکی از شهرستان‌ها وارد عمل شود و این نشان می‌دهد که از چارچوب و شرح وظایف شورا بی‌خبر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه شورا مخالف توسعه ورزش نیست، تصریح کرد: نباید وظایف شورا را سنگین کنید، چراکه این روند خوبی نیست.

عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به مصاحبه خود در روزنامه مشرق نیوز، اظهار داشت: این خبرنگار مصاحبه من را مانند مقاله درخواستی خود چاپ کرده، به همین دلیل درخواست دارم خبرنگاران، حرفه ی خبرنگاری را پاس دارند.

وی افزود: انتشار این مصاحبه بدون انتشار صحبت های اصلی بنده به دور از اخلاق حرفه ای خبرنگاری است.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید سخنان بنده در خصوص ترافیک تهران تحریف شده است.

مختاباد ادامه داد: من از شهرداری تهران انتقاد کرده بودم، اما سخنانم به گونه ای تغییر داده شد که گویی من از شهرداری دفاع کرده ام.

وی با تأکید بر این که من وکیل مدافع شهرداری تهران نیستم‌، گفت: ترافیک یک ماه گذشته تهران طبیعی نبوده، به همین دلیل پیشنهاد می دهیم اگر قرار است نمایشگاه ها از تهران بروند، در مصلی نیز دیگر نمایشگاه برگزار نشود، چراکه در این خصوص نیز ترافیک افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروزه به دلایل شخصی و سیاسی در خصوص ترافیک میلیاردها تومان هزینه از جیب مردم می رود، به همین دلیل باید چاره ای برای این موضوع اندیشید.

مختاباد با بیان اینکه شهرداری در کف خیابان های تهران اختیار آنچنانی ندارد، گفت: راهنمایی و رانندگی عدم مسئولیت دارد، به همین دلیل باید به ابن‌موضوع رسیدگی کند تا مشکل ترافیک حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار