عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه در بحث ساخت و سازها خیلی به بحث مشکلات معلولان و سالمندان توجه نمی شود.

در بحث ساخت و سازها به مشکلات معلولان و سالمندان توجه نمی شود/ باید به مشکلات معلولان بر اساس استانداردها رسیدگی شودعلی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع مناسب‌سازی معابر برای معلولان و سالمندان اظهار داشت: باید به موضوع مناسب‌سازی بر اساس استانداردها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دو مشکل در خصوص عدم ساماندهی معابر و مکان‌های ویژه معلولان وجود دارد، افزود: یک مورد به وضع طبیعی شهر مانند قرارگیری در شیب و دیگری فرهنگی که در خصوص ساخت و سازها اعم از خصوصی و عمومی وجود دارد مربوط می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروزه در بحث ساخت و سازها خیلی به بحث مشکلات معلولان و سالمندان توجه نمی شود.

صابری با بیان اینکه هم اکنون شهر شکل گرفته و همین موضوع کار را مشکل می کند، تصریح کرد: چراکه مناسب سازی کیفی است و نه کمی، به همین دلیل امیدواریم در مکان های جدیدی که ساخت و ساز انجام می شود، مناسب سازی ویژه معلولان و سالمندان انجام شود.
 
وی با بیان اینکه امروزه در خیابان های شیب دار، مناسب سازی انجام نشده است، تصریح کرد: این در حالی است که در برخی از خیابان‌های فرعی مناسب سازی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضوابط و دخالت ستاد مناسب سازی فضا و معابر شهری می تواند خارج از هر سلیقه ای بر اساس استاندارد در طرح های مناسب سازی اجرایی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار