رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف از اجرای آرای کمیسیون ماده صد، جلوگیری از آغاز تخلفات است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اظهارات دوستی در خصوص کمیسیون ماده صد، اظهار داشت: بدون شک در کمیسیون ماده صد به درآمدزایی فکر نمی کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای آرای کمیسیون ماده صد، جلوگیری از آغاز تخلفات است، افزود: وقتی در ساخت و ساز یک ساختمان ۱۰ سانت به پیاده رو آمد و در ۱۰ طبقه ساخته شد، بدون شک برای تخریب آن با مشکل مواجه می شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این که در خصوص ترافیک شهر تهران نمی توانیم مشکل را به گردن یکدیگر بیاندازیم، گفت: از سال ۸۲ که وارد شورا شدیم، این روند ادامه یافت.

چمران اضافه کرد: امروزه پارکینگ متحرک به ثابت تبدیل شده و در آینده نیز مشکلات از امروز هم بیشتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: سال آینده ترافیک شهر تهران بدتر از امروز خواهد بود، به همین دلیل باید اقداماتی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بدهی دولت به شهرداری تهران گفت: مجلس هم بودجه را تصویب می کند، اما دولت پرداخت نمی کند.

چمران یادآور شد: مصوب شد تا هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی در خصوص بدهی پرداخت شود، اما تاکنون پرداخت نشده است.

وی افزود: مجلس برای مترو ۲۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته بود، اما تنها ۱۵ میلیارد پرداخت شده و همچنین برای بلیت های اتوبوس و مترو نیز از ۲۴۰ میلیارد تومان، تنها ۱۲ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت جریمه های رانندگی را دریافت کرده، اما همان را هم به شهرداری تهران پرداخت نکرده است، به همین دلیل درخواست داریم تا حداقل آن را به ما پرداخت کنند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار