معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار استان از برگزاری استارتاپ گردشگری در اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد.

استارتاپ گردشگری اسفند امسال در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛استارتاپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده ساده و اولیه شروع بکار می‌کنند و به سرعت رشد کرده و به درآمد می‌رسند. استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.

حشمت اله عسگری گفت: به منظور معرفی بیشتر استان و ظرفیت های ویژه گردشگری و با هدف شناخت ایده و راه اندازی کسب و کارهای جدید در حوزه گردشگری از چهارم تا ششم اسفند 95 استارتاپ گردشگری در ایلام برگزار می شود.

عسگری اظهارکرد: استان دارای قابلیت های سرمایه گذاری ویژه ای در حوزه گردشگری است که باید شناسایی و معرفی شوند به همین منظور برگزاری این استارتاپ با هدف شناخت و معرفی بیشتر این ظرفیت ها به سرمایه گذاران بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری، معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان، مدیرکل پارک علم و فناوری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگذار طرح تکاپو و شرکت شتاب دهنده کیانا پیرامون چگونگی برگزاری این استارتاپ به بحث و تبادل نظر پرداختند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.