فرمانده انتظامی استان از کشف 765 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق به ارزش تقريبی 5 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهی شهرستان سلطانيه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ  علی آزادی  با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت خبری مبنی بر حمل محموله قاچاق توسط يک دستگاه کاميون باری در اتوبان زنجان - قزوين، پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.  
وی افزود: مأموران پليس آگاهی شهرستان سلطانيه با گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي، اين کاميون را در اطراف روستای خير آباد سلطانيه توقيف که در بازرسي از آن 765 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق  را كه به صورت ماهرانه در داخل كاميون جاسازی كرده بودند کشف كنند.  
سرهنگ آزادی با اشاره به اينكه ارزش تقريبی كالای كشف شده بيش از 5 ميليارد ريال برآورد شده است تصريح کرد: سودجويان قصد داشتند اين تعداد سيگار خارجی قاچاق را که از طريق مبادی غيرقانوني وارد كشور کرده بودند را به طور غيرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.  
فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه قاچاق كالا از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد می كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادی مقابله می کند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، سیگار ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.