دوره آموزشی بیوتروریسم در شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي گفت: بر اساس نياز سنجي و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده دوره آموزشي امنيت ملي سطح يك با موضوع بیوتروریسم براي معاونان و مديران این شرکت انجام شد.

مسعود مهدی زاده مقدم با توجه به انواع تهدیدات در حوزه صنعت افزود: بیوتروریسم و فرآورده‌های ویروسی ناشی از آن می تواند یکی از مهمترین، اساسی‌ترین و راحت ترین تهدیدات و اهداف باشد لذا برنامه ریزی جهت برگزاری اینگونه کلاس های آموزشی ضروری است.

او ادامه اظهار کرد : شناسايي نقاط آسيب پذير، طراحي و پياده سازي راهکار هاي مختلف برای کاهش تهديدات در جلسات بعدی آموزش داده مي شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي اظهار داشت: امنيت شامل سه عنصر محرمانگي، يکپارچگي و در دسترس بودن است که با توجه به مباحث مختلف بايد در تمام زمينه ها با دقت عمل کرد.

او خاطر نشان کرد: در اين دوره روشها وشگردهاي نوين جاسوسي، بیوتروریسم، جنگ نرم، امنيت فناوري اطلاعات(IT)، حفاظت تلفني وحفاظت گفتار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
او در پايان گفت:نفوذ فناوري اطلاعات در کليه عرصه ها زياد است در نتيجه نگهداري اطلاعات و محافظت آنها بايد با نهايت دقت انجام شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.