لطفی گفت: برای رسیدن به سواحل خلیج فارس مشکلی در خصوص گذرگاه های شهرها پیش نیامد و تا به حال 350 کیلومتر را رکاب زده ایم.

 سامان لطفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سفرش از اصفهان به خلیج فارس اظهار کرد: هم اکنون در حال رکاب زدن از بندر ریگ به سمت بوشهر هستیم و بر اساس پیش بینی که کردیم 8 شب به آنجا می رسیم. در مجموع از آبادان تا بندر ریگ را 350 کیلومتر با شعار محیط زیست را آلوده نکنیم رکاب زده ایم.  
 
وی افزود: علی رغم تجربه ای که در سفرهای قبلی با دوچرخه برای بنده پیش آمده بود تمام نامه هایی که به پلیس راه استان ها زده بودم را از قبل پیگیری کردم که رسیده باشد و به هر شهری که می رسیدم مجدد نامه را به پلیس راه ها فکس می کردم و تا به حال مشکلی به وجود نیامده است.
 
لطفی در ادامه بیان کرد: مسیر جاده ساحلی کنار خلیج فارس را تا به حال رکاب نزده بودم و باید بگویم مردم در این مدت همکاری خوبی با ما داشتند. همچنین مهمان نوازی خوبی در این مدت از ما شد. روز گذشته هم مهمان رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ریگ بودیم که مهمان نوازی فوق العاده ای انجام دادند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این سفر برای بنده یکی از مسافرت هایی محسوب می شد که انرژی خوبی کسب کردم و امیدوارم که تا بندرعباس بتوانیم با روحیه خوب رکاب بزنیم.
 
لطفی در خصوص وضعیت جوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه روز است که در جاده های جنوبی کشور رکاب می زنیم و هوا در این مدت ابری بود اما باران نیامد و دمای هوا طی این چند روز9 تا 18 درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار