شهنازی:

قمری قصد اصلاح ضعف های خود را دارد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت:مجمع فدراسیون در شرایط خوبی برگزار شد و قمری در چهارسال آینده قصد اصلاح نقاط ضعف فدراسیون را دارد.

شاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مجمع فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: باید از حضور همه کاندیداها تشکر کنم زیرا مجمع در شرایط خوبی برگزار شد و در نهایت خسرو قمری به عنوان ریاست فدراسیون دوچرخه سواری برنامه های خود را اعلام کرد و آنچه که من تصور دارم این است که وی قصد اصلاح ضعف های خود را در چهار سال آینده دارد.
 
وی افزود: باید نقاط ضعف فدراسیون را تقویت کرد و سطح دوچرخه سواری ایران را ارتقا دهیم زیرا بنده برای توسعه این رشته احساس مشکل نمی کنم و خسرو قمری آن طور که نشان می دهد کاملا به فدراسیون اشراف دارد.
 
شهنازی در ادامه بیان کرد:به فدراسیون دوچرخه سواری باید نگاه بین المللی داشته باشیم. قمری تجربه مدیریت استانی را داشته و عملکرد وی در بازی های آسیایی بسیار خوب بوده است.  همچنین باید در ترغیب آحاد مردم در بحث همگانی کردن این رشته پیش برویم.
 
وی در خصوص 430 میلیون مفقود شده در فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: من در این خصوص اطلاعی ندارم و باید از اعضای فدراسیون این سوال را بپرسید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار