رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: رکاب زنان با هزینه شخصی خود در مسابقات بحرین حضور پیدا می کنند.

 حسن آقا غفار رئیس کمیته پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برخورد نا مناسب مسئولان ورزش درباره هزینه هایی که خود ورزشکاران باید برای اعزام های برون مرزی از جمله رقابت های بحرین پرداخت کنند اظهار کرد: هر رکابزن باید با هزینه شخصی خود در این رقابتها شرکت کند و کمیته ملی المپیک اجازه استفاده از پول فدراسیون را به ما نمی دهد . حتی بنده هم که رئیس کمیته هستم باید به هزینه خودم برای حضور در مسابقات پیشکسوتان 2017 در بحرین سفر کنم.
 
وی افزود: اگرچه از هر رده سنی دو رکابزن به رقابتها اعزام می شود. امایک نفر سومی هم باید باشد تا در صورت پیش آمدن مشکل برای یکی از رکابزنان، بتواند به عنوان یار ذخیره در رقابت ها حضور یابد. 
 
آقا غفار در خصوص وضعیت تیم پیشکسوتان دوچرخه سواری عنوان کرد: مدتی است که بیمار هستم و در منزل به سر می برم . اطلاعی در خصوص برنامه های فدراسیون ندارم. اما طبق آخرین نامه نگاری هایی که در خصوص افزایش تعداد رکابزنان تیم پیشکسوتان با UCI انجام دادیم مقرر شد همان 4 رده سنی را برای مسابقات به بحرین اعزام کنیم.
 
وی در خصوص برگزاری اردو جهت آماده سازی تیم پیشکسوتان خاطر نشان کرد: اردو آماده سازی برای تیم باید برگزار شود. به احتمال قوی 2 هفته پیش از مسابقات پیشکسوتان ، تیم برای کسب آمادگی به کیش می رود تا تمرینات لازم را انجام دهد. زیرا دوچرخه سواران باید توانایی حضور در رقابتهای بحرین را داشته باشند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار