مسابقات دوچرخه سواری دومین المپیاد ورزشی با حضور 114 شرکت کننده در پیست دوچرخه سوای سرخه حصار برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از دوچرخه سواران برتر دومین المپیاد ورزشی بازنشستگانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دوچرخه سواران در 2 گروه آقایان و بانوان و در چندین رده سنی مسیر دوچرخه سواری سرخه حصار را رکاب زدند تا مسابقات دوچرخه سواری دومین المپیاد ورزشی پیشکسوتان پایتخت برگزار شود.
 
در این مسابقات آقایان در 3 رده سنی پایین تر از 54 سال، 55 تا 59 سال و 60 سال و بیشتر شرکت کردند که در گروه نخست علی اصغر عبادی موفق به کسب مقام نخست شد و محمدرضا بداغی مقام دوم و حسن بیاتی مقام سوم را از آن خود کرد.
 
در گروه سنی 55 تا 59 سال پیروز سلمان زاده مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت و محسن زندیه و محسن ساویز در سکوی دوم و سوم مسابقات ایستادند.

در گروه سنی بیش از 60 سال رستم بروجردی خورین، علیرضا حسینی نامی و ایرج گودرزی به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
 
بانوان این رشته ورزشی نیز در 2 رده سنی پایین تر از 50 سال و بالاتر از 51 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند و پس از رکاب زدند مسیر پیست دوچرخه سواری سرانجام در رده سنی پایین تر از 50 سال مریم کیایی ثابت در سکوی نخست ایستاد و میترا شاپوری مطلق و رزیتا مروجی به ترتیب مدال نقره و برنز این مسابقات را به گردن آویختند.
 
در رده سنی بالاتر از 51 سال نسرین خرم موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و فریبا فرزانه دهکردی و زهرا آذرنوش به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
 
مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ارشد بازنشستگی برگزار و با اهدای جوایز از نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار