نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه 9 دی روز بصیرت و شکست کودتای مخملین علیه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: مردم در9 دی ولایتمداری خود و صیانت از نظام و انقلاب را نشان دادند.

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن 3 دی روز ملی ثبت احوال اظهار کرد: مهمترین وظیفه این نهاد حاکمیتی، حفظ و نگهداری اسناد هویتی، سجلی و حیاتی مردم است.

وی سپس به انتخاب نام برای فرزندان در جامعه اسلامی اشاره کرد ویاد آورشد: در شان مسلمانان نیست نام های نامناسب و بیگانه با فرهنگ اسلامی برای فرزندان خود انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز واگذاری امنیت پرواز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پس از این اقدام تاکنون مشکلی در زمینه هواپیما ربایی و اختلال در امنیت پروازها در کشور نداشتیم و امنیت پروازها در ایران اسلامی الگوی برای همه جهان است.

وی به سپس به فرا رسیدن سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل اشاره کرد وتاکید کرد: ریشه کن کردن بیسوادی در کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی با تشکیل نهضت سواد آموزی است.

امام جمعه ایلام از بی توجهی به حقوق کارمندان به ویژه کارکنان شاغل در برخی شهرداری ها که هفت ماه است به آنها پرداخت نشده انتقاد کرد و خواستار توجه متولیان به رفع مشکلات معیشتی کارکنان شد.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.