معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار استان خواستار حمایت از واحدهای فعال صنعتی، نیمه صنعتی و تولیدی توسعه آنان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حشمت الله عسگری گذاری گفت: برخی واحدهای فعال تولیدی در نتیجه باز پرداخت نکردن تسهیلات و استمهال مکرر ان با انباشت بدهی مواجه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه این واحدها فعال اما بدهکار نیازمند همراهی بیشتر بانک ها هستنداظهار کرد: همه به هر طریقی برای تداوم فعالیت واحدهای تولیدی باید با آنها همراهی کنیم و گره از مشکلات آنها بگشاییم.

وی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی همه برای خروج از رکود، عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن مصوبه هیات محترم دولت در راستای اجرایی کردن دستور العمل اقتصاد مقاومتی، سعی در حمایت از تولید ملی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داریم، به همین خاطر بر ما هم تکلیف است که در همین راستا با همراهی دستگاه های دولتی و بانکها از مجریان طرح ها حمایت کنیم.

طرح آب گرم دهلران، نان پاکزاد، ایلام دارو، طرح پروار بندی گوساله، طرح رستوران این راهی مهران- دهلران، تصفیه خانه ایوان و..از جمله طرح های مطرح شده در این نشست بودند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.