110 هکتار از اراضی ملی رفسنجان طی 9 ماهه امسال از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی عباسی پور، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: این اراضی که در شهرهای مختلف شهرستان رفسنجان از جمله سرچشمه، بهرمان، کشکوئیه و رفسنجان تصرف شده بود، توسط نیروهای گشت زنی یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان شناسایی و با دستور مقامات قضایی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان به طور مداوم در حال گشت زنی و شناسایی موقعیت هستند افزود : این اداره در بخش ها و روستاها نیز با دهیاران و بخشداران در تعامل است تا این افراد موارد مشکوک تصرف زمین های دولتی را به این نهاد اطلاع دهند.

عباسی پور خاطر نشان کرد: ماموران یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان طی چند روز گذشته در محور رفسنجان، کرمان 30 هکتار از اراضی دولتی که توسط عده ای به منظور کشاورزی شخم زده شده بود، به دولت بازگرداندند.

وی ارزش این 30 هکتار اراضی دولتی را بیش از 12 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآورشد: مردم در صورت مشاهده تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و متخلف، این نهاد را با شماره تلفن های 03434322086 و 034343220017 مطلع کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار