فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: عشاير غيور نقش مهمی در توسعه امنيت جنوب استان دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در راستاي جلب مشارکت سازمان ها و نهادها در بحث رفع مشکلات عشاير جنوب استان، همايش بسيج عشاير سپاه ثارالله استان کرمان با مرکزيت شهرستان جيرفت در محل با حضور سردار علی پاشا محمدی فرمانده بسيج عشايري کشور و جمعي از مسئولان نظامي  و ادارات شهرستانهای جنوبي برگزار شد . 

در اين مراسم سرهنگ ماشاالله ملايی فرمانده انتظامي جيرفت با اشاره به نقش عشاير جنوب استان در تامين امنيت بيشتر اين مناطق و حفظ آن گفت : نقش عشاير در حوزه امنيت بسيار مهم است، زيرا آنان در صحنه‌هاي مختلف همواره خوب درخشيده و با فرهنگ غني خود همواره مدافع کشور بوده اند و مشارکت فعال آنان مي تواند موجب کاهش معضلات و آسيبهاي اجتماعي شود . 

وي افزود: اين عزيزان درجهت ارتقاء احساس امنيت در جامعه، تقويت بستر هاي ارزشي، فرهنگي و اجتماعي، شناسايي تهديدها و آسيب ها نقش بسيار مهمي ايفا مي کنند. 

وی خاطر نشان کرد: پليس امروز با انجام اقدامات انتظامي تلاش مي کند در راستاي پيشگيري و افزايش احساس امنيت جنوب استان همکاري لازم را با عشاير داشته باشد و آن را در دستور کار خود قرار داده است. 

  فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت تصریح کرد : شهرستان جيرفت با تقديم 54 شهيد انتظامي به عنوان حافظ نظم و امنيت جامعه از هيچ تلاشي در راستاي حل معضلات و مشکلات اين خطه از کشور دريغ نمي کند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار