رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: ترویج فرهنگ بسیج در ورزش منجر به گسترش منش و رفتار پهلوانی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داود آذرنوش امروز در مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان اظهارکرد: اگر تفکر بسیجی بر کل ورزش کشور ما سایه بیافکند، کل ورزش از آن بهره‌مند می‌شود؛ همه آحاد مردم بسیجی هستند و اکنون بیش از 20 قشر بسیج داریم.

وی افزود: در حوزه سازندگی اقدامات خوبی صورت گرفته اما در موضوع بسیج ورزشکاران مقام معظم رهبری معتقد هستند که همه باید همفکری کنند؛ با تشکیل مجامع استانی بخشی از راهی است که طی شده اما کافی نبوده و رهبر معظم انقلاب نیز این موضوع را مطالبه کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور عنوان کرد: باید به این موضوع توجهی جدی کنیم و باید بدانیم معظم‌له چه می‌خواهند تا بتوانیم در این مسیر به درستی حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جمع حاضر در این جلسه نخبگان ورزش استان اصفهان و کسانی هستند که می‌توانند مشکلات ورزش استان را احصا کنند؛ ما برای همه موضوعات حکومتی ساختار داریم اما آن چه که بسیج در ورود به عرصه‌های مختلف دنبال می‌کند، از دل مردم بیرون آمده و به همین دلیل توفیقات آن بیشتر است.

آذرنوش تصریح کرد: اگر بسیج نبود، توان به اتمام رساندن جنگ تحمیلی را نداشتیم و اکنون نیز در عرصه‌های اقتصادی و غیره نیز بسیج باید حضور داشته باشد چراکه هرجا بسیج حضور داشته توفیقات خوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیج در ورزش منجر به گسترش منش و رفتار پهلوانی خواهد شد، ابرازداشت: بسیج در همه برنامه‌های استان اصفهان اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.