استاندار جديد كهگيلويه وبويراحمد با تجليل از هشت سال حماسه آفريني رزمندگلان اسلام ،از دفاع مقدس به عنوان كارنامه پايداري و نماد شكست ناپذيري ملت رشيد ايران ياد كرد.

 
دكتر سيد موسي خادمي در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: دفاع مقدس الگوي موفقي از ولايت پذيري ، وحدت ،يكپارچكي ، همدلي و ايثارگري ملت شهيد پرور ايران در برابر دشمنان اين مرز وبوم و اسلام است.
وي گفت: دكترين جنگ در دفاع مشروع از ميهن اسلامي در برابر تجهيزات مدرن قدرت هاي شرق و غرب در حمايت از صدام يك معجزه الهي و شاهكاري از خودباوري وخوداتكايي فرزندان غيور ملت حماسه آفرين ايران اسلامي است.
وي با اشاره به اين فرموده امام راحل (ره) كه جنگ يك نعمت بود گفت: استقلال ، خوداتكايي ،دستيبابي به توسعه همه جانبه و پيشرفت هاي خيركننده در تمامي عرصه هاي علمي، سياسي و دفاعي از دستاوردهاي ارزنده جنگ تحميلي است.
دكتر خادمي از هفته دفاع مقدس فرصتي براي ترويج فرهنگ بسيج و شهادت يادكرد وگفت:ايران اسلامي هرچه دارد به بركت خون شهداست و حماسه آفريني يادگاران شهداست و حركت در مسير آرمان شهدا به حفظ ارزشهاي اسلامي و توسعه كشور كمك خواهد كرد.
وي تصريح كرد: مردم كهگيلويه وبويراحمد در هشت سال دفاع مقدس با داشتن رتبه اول حضور در جبهه هاي حق عليه باطل و تقديم يك هزار و 800 شهيد برگ زريني از كارنامه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده اند./س
برچسب ها: علمی ، سیاست ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.