اگر مشکلی در کشور ایجاد شود، 10 الی 15 میلیون نیروی سازمان یافته، برای دفاع از حریم کشور وارد عمل خواهند شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان در جلسه هماهنگی برای برنامه‌های هفته بسیج با بیان این مطلب، گفت: : بسیج با ایمان و خودباوری موجود در بدنه نیروهایش نقش موثری در عرصه‌های مختلف داشته است و اگر زمانی کشور به هر دلیلی مورد طمع و هجمه داخلی یا خارجی قرار گیرد، بسیج مرکز بازدارندگی محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژادافزود: حضور بسیج در جامعه باعث مصونیت کشور شده است و اگر بسیج وارد برخی عرصه‌ها در دوران 33 ساله انقلاب نمی‌شد معلوم نبود، سرنوشت نظام چه می‌شد.

وی با بیان اینکه بسیج اساسی‌ترین مولفه بازدارندگی برای دشمنان ایران است،تصریح کرد: بسیج در بازدارندگی دفاعی ایران به مراتب قوی‌تر و موثرتر از سایر مولفه‌های دیگر است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر توسعه، تقویت، تعمیق و ترویج فرهنگ بسیج،ادامه داد: باید از هر فرصتی برای ایجاد باور در نسلی که کارآمدی بسیج دوران جنگ را ندیده است، استفاده کرد و این بر عهده همه مسئولان ذی‌ربط است که در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

رئوفی‌نژاد همچنین در ادامه بر حفظ میراث خیل شهدا تاکید کرد وخاطر نشان کرد: شاهدان موظف به یادآوری و گفتن واقعیت‌ها هستند و با توجه به اینکه امسال  هفته بسیج مصادف با دهه اول محرم شده است باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد./س

 

برچسب ها: بسیج ، دفاع ، حریم ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.