معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به سرنشینان 65 دستگاه خودرو گرفتار در کولاک و برف در جاده های شهرستان نیر امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عزیز ارشادیان در بازدید از پایگاه امداد و نجات گردنه صایین در جاده نیر ، سراب اظهار داشت: نجاتگران هلال احمر ساعات پرکار و پرتلاشی برای امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک و حادثه ‌دیدگان پشت ‌سر گذاشتند.
وی افزود: به دنبال بارش برف سنگین دهها دستگاه خودرو در جاده نیر ، سراب و گردنه صائین در برف و کولاک گیر کرده و قادر به ادامه حرکت نبودند که با تلاش نجاتگران پایگاه صائین جمعیت هلال احمر نیر تعداد زیادی از این خودروها رهاسازی و برای ادامه مسیر هدایت شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: نیروهای امدادی این شهرستان با استقرار در جاده نیر ، سراب در حال آماده باش هستند.

ارشادیان افزود: یک گروه امداد و نجات همراه با خودرو ست و با تجهیرات کامل و امکانات برای اسکان اضطراری به صورت شبانه روزی در پایگاه امداد و نجات گردنه صایین آماده خدمات رسانی به مسافران است.

وی گفت: تمام پایگاه ‌های امداد و نجات اردبیل اعم از ثابت و سیار استاندارد و مجهز بوده و مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می توانند با شماره تلفن 112به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.