مسابقه حفظ زیارت عاشورا در مسجد امام علی (ع) نایین برگزار گردید.

مسابقه حفظ زیارت عاشورا با شرکت 70 نفر از خواهران در مسجد امام علی (ع) نایین برگزار به سه نفر از برندگان جوایز نفیس اهدا شد.
خانم اقدس گرگیان محمدی مدیر مسئول کانون الغدیر خواهران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : این یک مسابقه معنوی است که هدف از برگزاری آن آشنایی با فرهنگ عاشورا و بصیرت افزایی در بین قشر جوان و نوجوان است.
وی افزود : به منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در بین مردم و جوانان همچنین افزایش حافظین این زیارت ، این مسابقه برگزار گردید و انشالله بتوانیم در آینده قدمهایی در راستای ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی برداریم.
مدیر مسئول کانون الغدیر با اشاره به اینکه 70 نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقه حفظ زیارت عاشورا شامل 20 نفر نوجوان و 50 نفر بزرگسال هستند.
وی با تاکید بر استقبال خوب بانوان از این مسابقه تصریح کرد: این مسابقه بصورت آزمون کتبی جداگانه در رده سنی نوجوان و بزرگسالان انجام شد.
خانم گرگیان محمدی در پایان بیان کرد : این مسابقه با همت هیئت امنای مسجد امام علی (ع) و سرکار خانم اعظم دهقان نصیری ، توسط کانون فرهنگی الغدیر خواهران نایین برگزار گردید که به سه نفر از برندگان این مسابقه در رده بزرگسالان جوایز نفیس ، کارت هدیه و همچنین به نوجوانان شرکت کننده به رسم یاد بود لوازم التحریری اهدا شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.