اهواز؛

راه اندازی 5 مرکز علمی و پژوهشی در پایگاه‌های بسیج

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان از راه اندازی 5 پایگاه علمی و پژوهشی در سطح پایگاه‌های بسیج محلات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله بابا‌احمدیان، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان اظهار کرد: سازمان بسیج پژوهشی و فناوری قصد دارد در راستای گسترش نگاه علمی و پژوهشی، کار علمی و فناوری را به پایین‌ترین لایه‌های مجموعه بسیج که پایگاه‌های مقاومت محلات هستند، منتقل کند.

وی افزود: به منظور توسعه علم در پایگاه‌های بسیج محلات پنج پایگاه علمی در شهرستان‌های اهواز (غرب و شرق)، دزفول، ماهشهر و ایذه راه‌اندازی می‌شود.
 
بابااحمدیان بیان داشت: در بازدید‌های انجام‌شده از پایگاه‌های علمی این شهرستان‌ها میزان پیشرفت روند کار مورد بررسی  و راه‌اندازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت؛ امیدواریم تا سال آینده تعداد این مراکز در راستای تحقق اهداف بسیج علمی افزایش ‌یابد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان خاطرنشان کرد: در هر شهرستان قوی‌ترین پایگاه بسیج محلات به عنوان پایگاه علمی همان شهرستان انتخاب و بسیجیان هر شهرستان با مراجعه به پایگاه تعیین‌شده می‌توانند از خدمات پایگاه‌های علمی بهره‌مند شوند.

وی اذعان داشت: پایگاه مقاومت ذوالفقار و حبیب‌بن مظاهر در شهرستان اهواز، ابالفضل(ع) در ایذه، پایگاه مقاومت شهید فرخی‌نژاد در دزفول و پایگاه مقاومت شهید رئیس قنواتی در ماهشهر به عنوان پایگاه‌های علمی انتخاب شدند.

عبدالله بابا‌احمدیان برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان، برگزاری جشن‌های علمی در راستای ترغیب بسیجیان به علم و پژوهش، تقدیر از برگزیدگان کنکوری با رتبه زیر هزار، استفاده از ظرفیت‌ اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیان برای تقویت بنیه علمی بسیجیان پایگاه‌ها، برگزاری بازدید‌های علمی از مراکز علمی، تشکیل بانک نخبگان شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه اختراعات و ابداعات در سطح پایگاه‌ها و حمایت‌های مالی از کارهای علمی وپژوهشی را از جمله برنامه‌های پایگاه‌های علمی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.